Facebook Allegro Google+
Zwroty i reklamacje

W przypadku dostawy przesyłki przez kuriera po przedpłacie bądź za pobraniem prosimy o dokładne sprawdzenie stanu przesyłki. Należy pamiętać że kurier ma obowiązek poczekać na sprawdzenie stanu przesyłki lub w przypadku podejrzenia uszkodzenia produktów wewnątrz opakowania na weryfikację stanu produktów oraz musi przyjąć zgłoszenie o zaistniałym fakcie uszkodzeń.

Jeśli przesyłka jest uszkodzona, należy zażądać od kuriera spisania protokołu szkody w którym to należy opisać wszystkie uszkodzenia opakowania zewnętrznego oraz produktów. Odebranie uszkodzonej przesyłki bez spisania protokołu szkody jest przez firmę kurierską traktowane jako potwierdzenie braków uszkodzeń, skutkuje to odrzuceniem wszelkich roszczeń reklamacyjnych w stosunku do firmy kurierskiej.

Zalecamy wykonanie dokładnych zdjęć na każdym etapie sprawdzania paczki, jest to:

  • Przed otwarciem paczki wykonanie zdjęć na których widoczne będą etykiety i oznaczenia ostrzegawcze oraz widoczne uszkodzenia paczki
  • Po otwarciu paczki wykonanie zdjęć na których widoczne jest uszkodzenie / uszkodzenia produktów

Po stwierdzeniu szkody prosimy o kontakt oraz przesłanie zdjęciem lub skanu protokołu szkody oraz zdjęć uszkodzonej paczki bądź produktu.

Jeżeli po otrzymaniu zakupionego produktu Klient zauważy w nim wady techniczne, może skorzystać ze świadczeń z tytułu rękojmi.
W przypadku skierowania reklamacji bezpośrednio do sprzedawcy Klient powinien odesłać wadliwy produkt na własny koszt na adres sklepu KOZY UL. Bielska 164.
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Do każdego reklamowanego towaru należy dołączyć dokument zakupu.
Reklamacje rozpatrywane są do 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem.
W przypadku uznania reklamacji, uszkodzony towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli np. z przyczyn wyczerpania towaru nie będzie to już możliwe, sklep zwróci równowartość ceny produktu lub zaoferuje inny / inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
Uwaga! Każda reklamacja powinna zawierać dokładny opis wady towaru oraz dzień powstania wady.

W przypadku chęci odstąpienia od umowy sprzedaży należy stosować się do Regulaminu oraz wypełnić WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

 

Obsługa bankuObsługa bankuObsługa bankuObsługa bankuObsługa bankuObsługa bankuObsługa bankuObsługa bankuObsługa bankuObsługa bankuObsługa bankuObsługa bankuObsługa bankuObsługa bankuDotacje UE

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl